Кошель: кожну третю державну гривню Радикальна партія витратила на одяг і канцтовари

Третину коштів в рамках державного фінансування (понад 5 млн. із 16,9) Радикальна партія Олега Ляшка витратила на виготовлення брендованої продукції. Близько половини коштів (7,9 млн.) було витрачено на пряму рекламу в ЗМІ. Про це сьогодні у Львові заявив голова КВУ Олексій Кошель, презентуючи дослідження Комітету виборців: «Аналіз фінансових звітів партій: на що пішли державні гроші», виконане в рамках проекту Дослівно.

«Головне, чого ми не побачили у звіті Радикальної партії Олега Ляшка – це витрачання коштів на роботу із виборцями та на розвиток політичної сили. Так, виплата зарплат і оренда офісів (927 тис.) обійшлася радикалам менше, ніж друк календарів (близько 1 млн.). Інші статті витрат РПЛ не менш вражають: до 1 млн. пішло на виготовлення футболок і курток, ще понад 800 тис. – на виготовлення блокнотів, папок і наліпок», – зазначив голова КВУ Олексій Кошель.

«Це вже не перший приклад, коли партія витрачає державні кошти фактично на вітер, чим підриває саму ідею державного фінансування», – додав Кошель.

Нагадаємо, що у Верховній Раді зареєстровано законопроект №6026, розроблений експертами КВУ спільно із народними депутатами, який встановлює чіткий перелік видатків, на які партії можуть спрямовувати державні кошти. Документ також забороняє партіям витрачати кошти із Державного бюджету на рекламу.