Семенченко витратив на вибори вдвічі більше ніж Милобог

Семен Семенченко, кандидат на позачергових виборах Криворізького міського голови 27.03.16 від «Самопомочі», витратив на виборчу кампанію вдвічі більше коштів, ніж попередній кандидат від «Самопомічі» на чергових місцевих виборах 25.10.15 Юрій Милобог: 484 452 грн. та 222 550 грн. відповідно.

Окрім різниці у сумах витрат, у кандидатів також відрізняються напрямки витрачання коштів. Семен Семенченко найбільше коштів спрямував на агітацію в ЗМІ – 195 611 грн. Тоді як Юрій Милобог витратив майже половину усіх коштів на виготовлення матеріалів передвиборної агітації (плакати, листівки, буклети) – 100 739 грн. Щодо витрат на агітацію в ЗМІ, то кандидати зробили акценти на різних типах ЗМІ. Юрій Милобог більшу частину коштів спрямував на публікацію матеріалів в друкованих ЗМІ (37 972 грн. із 69 851 грн.). Тоді як Семен Семенченко із 195 611 грн., витрачених на агітацію в ЗМІ, витратив майже всі кошти на рекламу на ТБ – 170 772 грн. Ще 17 624 грн. кандидат спрямував на рекламу на радіо і лише 7 215 – в друкованих ЗМІ. Семен Семенченко також дещо більшу частку коштів витратив на таку діяльність як розміщення матеріалів на носіях зовнішньої реклами, проведення публічних заходів за підтримки кандидата та надання інформації про таку підтримку – 156 100 грн. із 484 454 грн. Юрій Милобог на таку діяльність витратив 51 960 грн. із 222 550 грн.

Загалом більше за Семена Семенченка на позачергових виборах Криворізького міського голови 27.03.16 витратив лише Юрій Вілкул – 722 253 грн.

Нагадаємо, що 21 березня закінчився термін подачі проміжних фінансових звітів кандидатів на посаду міського голови Кривого Рогу. Інформація у звітах включає видатки кандидатів за період з дня відкриття виборчого рахунку до десятого дня до дня голосування.