У порівнянні із виборами 25 жовтня Вілкул став більше витрачати на рекламу на ТБ і білбордах

Як і на чергових місцевих виборах 25.10.15 найбільше коштів серед кандидатів на посаду Криворізького міського голови витратив Юрій Вілкул. При цьому загальна сума витрачених коштів зросла із 722 253 грн. (вибори 25.10.15) до 748 013 грн. (вибори 27.03.16).

Щодо розподілу витрат, то, як і на чергових місцевих виборах, найбільше коштів Юрій Вілкул витратив на агітацію в ЗМІ: 306 175 грн. (вибори 25.10.15) та 267 083 грн. (вибори 27.03.16). У той же час Юрій Вілкул став витрачати більше коштів на оплату ефірного часу на телебаченні і менше – на рекламу на радіо і публікацію матеріалів в друкованих ЗМІ. Для порівняння: витрати на виборах 25.10.15 (ТБ – 129 405 грн.; радіо – 101 336 грн.; друковані ЗМІ – 75 433 грн.), на виборах 27.03.16 (ТБ – 202 368 грн.; радіо – 34 257 грн.; друковані ЗМІ – 30 457 грн.). Крім цього Юрій Вілкул спрямував більше коштів на розміщення агітації на носіях зовнішньої реклами (білборди, сітілайти тощо). Якщо на виборах 25.10.15 на це було витрачено 226 688 грн., то на виборах 27.03.16 – 318 815 грн. У той же час зменшилися витрати на виготовлення матеріалів передвиборної агітації (плакати, листівки тощо) зі 187 950 грн. до 160 615 грн.

Нагадаємо, що 21 березня закінчилася подача кандидатами на посаду міського голови Кривого Рогу проміжних фінансових звітів. Інформація у звітах включає видатки кандидатів за період з дня відкриття виборчого рахунку до десятого дня до дня голосування. У той же час відносно невеликі витрати на виборчу кампанію частково пов’язані із тим, що у видатках виборчих фондів не зазначені витрати на діяльність штабів (винагорода агітаторам, членам комісій, спостерігачам), на які припадає значна частина витрат кандидатів.