Протягом вересня КВУ провів опитування понад шістдесяти експертів із 24 областей України та міста Києва щодо витрат політичних партій на передвиборну кампанію. Експертна оцінка базувалась на кількості білбордів, сіті-лайтів, друкованих матеріалів, агітаційних наметів, сувенірної продукції, публічних заходів, організованих на підтримку політичної сили.
Дослідження продемонструвало, що витрати партій різняться у регіонах України. Так, у південних областях України (Запорізька, Одеська, Херсонська, Миколаївська) найбільш помітною є кампанія партій «Опозиційний блок» та «Наш Край». На Сході України (Дніпропетровська, Донецька, Луганська, Харківська області) партії «Відродження», «Наш край» та «Опозиційний блок» сумарно витратили за звітний період удвічі більше, ніж інші. На Заході (Івано-Франківська, Закарпатська, Рівненська, Львівська, Чернівецька, Тернопільська, Волинська, Хмельницька області) лідерами за витратами стали партія БПП «Солідарність» та ВО «Свобода». В Центрі та на Півночі (Вінницька, Черкаська, Полтавська, Кіровоградська, Київська, Житомирська, Сумська та Чернігівська області) найбільше витрат здійснили партії БПП «Солідарність» та «УКРОП».
Опитування показало, що політичні партії, які діють регіонально, проводять агітаційну кампанію, яка за своїм масштабом мало відрізняється від кампанії парламентських сил. Особливу активність такі партії виявили на Заході, зокрема «Українська Галицька партія» в Львівській та Тернопільській областях, «Добрий самарянин» в Тернопільській області та партія «За конкретні справи» на Хмельниччині. У Вінниці найбільш активно з-поміж усіх партій на вибори витрачають представники партії «Вінницька Європейська стратегія», в Черкаській області – «ВО Черкащани», в місті Суми – партія «Рідне місто». У місті Дніпропетровськ значні витрати припали на місцеву партію «За добрі справи», в Одесі – партія «Довіряй ділам», партія «Єдиний центр» на Закарпатті.