Якщо на попередніх виборах електорат завойовували гречкою та олією, то зараз у тренді ремонтні роботи, організація свят і спортивних заходів.
Як розповів голова обласного відділення Комітету виборців України Михайло Камчатний, політичні партії сьогодні не нехтують таким улюбленим прийомом, як соціологічні виборчі рейтинги. В останній час в області як гриби після дощу почали з'являтися нові соціологічні компанії. Інше питання, наскільки їх робота є професійною, а результати опитувань відповідають дійсності. У Лозовій, наприклад, нещодавно було розповсюджене друковане видання з таким соціологічним опитуванням. Прикметно, що незадовго до цього більшість лозівчан отримали на мобільні телефони поздоровлення із Днем міста від імені даного кандидата-переможця. А у Чугуєві один з потенційних кандидатів на посаду міського голови почав проводити попередню роботу з виборцями, оформивши її під "соціалогічне дослідження".
Зафіксували в КВУ й низку випадків непрямого підкупу виборців. Мова йде про проведення партіями різноманітних свят, спортивних турнірів, благодійних аукціонів, суботників. Приналежність тієї чи іншої політсили до заходу в таких випадках є однозначною, адже біля футбольного поля заразом встановлюється білборд з рекламою, а люди, які беруть участь в організації, носять футболки із логотипом партії. Такі порушення КВУ зафіксував у більшості міст області, зокрема, в Ізюмі і Лозовій.
Не менш впливовим видом непрямого підкупу виборців є ремонт доріг, під'їздів, фарбування лавочок, облаштування дитячих майданчиків тощо. Така форма агітації активізувалася наприкінці серпня-початку вересня.
Ще одним способом боротьби за голоси виборців, якими не гребують політичні сили, є чорний ПР. Хоча, за словами Михайла Камчатного, яскраво та системно виражені "чорні" технології поки не зафіксовані, проте випадки розповсюдження листівок з компрометуючими даними про кандидатів вже були в Ізюмі. У Красноградському районі невідомі по телефону погрожували політику, а його колезі в будинок підкинули пляшку з запальною сумішшю. У Лозовій кандидату на посаду міського голови чорною фарбою з балончиків розписали бігборди та банери, а у Харкові на агітаторів кандидата у мери та намет політичної партії було скоєно кілька агресивних нападів. В останніх випадках органи внутрішніх справ склали протоколи.