COVID-19 може змінити подорожі, але не так, як ви думаєте

Відстеження трафіку та даних пошуку у Tripadvisor показує швидкість відновлення індустрії та дає уявлення про тенденції планування подорожей по всьому світу.
Цього літа в Європі та частині Південно-Східної Азії ми спостерігали значне поліпшення попиту на подорожі. На момент написання статті кількість унікальних користувачів, які натискають на бронювання готелю щотижня, навіть перевищила попит за 2019 рік у понад двадцяти країнах.
Протягом усього літа трафік у ресторанах на більшості найбільших європейських ринків також мав тенденцію до зростання.
У серпні планування подорожей на найближчий час різко зросло на більшості основних ринків, включаючи США - хороший показник зростання довіри споживачів.
У звіті, опублікованому нещодавно Асоціацією подорожей до Тихоокеанської Азії, в якому представлені дослідження багатьох організацій, включаючи Світовий економічний форум та Tripadvisor, висвітлюється, як змінилася поведінка споживачів у регіоні, і що оператори повинні робити у відповідь.
Звіт показує, що заходи безпеки та охорони праці зараз є більш важливим фактором для споживачів, коли вони вирішують де зупинитися, ніж ціна.
І це сильно впливає на напрямки, до яких вони готові подорожувати.
72% опитаних мандрівників заявили, що беруть до уваги культуру соціальної відповідальності в напрямку призначення щодо запобігання поширенню вірусу перед тим, як вирішити, чи варто туди їхати, а 73% намагаються уникати під час подорожей місць, де багато людей.
Згідно даних пошуку на Tripadvisor, природні напрямки, такі як національні парки та пляжі, непропорційно виграли від повернення попиту. Також зросла популярність кемпінгів та фермерських будинків, а також зростає кількість пошуків об'єктів активного відпочинку.
Іншими словами, споживачі почуваються найбільш впевнено у подорожах до місць, де контакт з іншими людьми може бути мінімізований або контрольований таким чином, що знижує ризик зараження.
Для всіх підприємств, що працюють у сфері туризму, визначення пріоритетів у галузі охорони праці – це не просто правильна справа, це ключове значення для надання туристам впевненості у поверненні. Тож важливо розглянути нові практики охорони праці в належному контексті. Вони є не просто витратами, а скоріше ціннісною пропозицією, яка буде головною і пріоритетною під час подорожей.
Прості, добре помітні зміни можуть справити велике враження на клієнтів, наприклад, перехід ресторанів з друкованого меню на безконтактне меню або готель, що ділиться контрольним переліком своїх протоколів чистоти з потенційними гостями ще до їх прибуття. На Tripadvisor коефіцієнт переходу до закладів, які таким чином просували свої методи охорони праці та безпеки, у середньому на 16% перевищує показники тих, що цього не зробили.
Звичайно, для повного одужання сфери туризму існує безліч факторів, які не підконтрольні туристичній галузі - державні обмеження, рівень зараження, швидкість, з якою виробляється життєздатна вакцина, - але це не повинно бути підставою для недооцінки важливості охоплення прозорості та просування належної практики. І те, і інше буде важливим для успіху напрямків у зростанні кількості туризму, поверненні до допандемічного рівня, а не лише для вирішення майбутніх викликів, що стоять перед галуззю в довгостроковій перспективі.
Як подорожі можуть трансформуватися далі?
Те, що COVID-19 виділив дуже чітко, - це те, наскільки туристичний сектор важливий для світової економіки в цілому. Це життєво важливо для перерозподілу багатства з розвинутих економік на ринки, що розвиваються. Зараз споживачів заохочують побачити, яку різницю можуть мати їхні витрати для місцевого бізнесу та громад у місцях, які вони відвідують.
Такі зрушення можуть сприяти ще більшим позитивним змінам. Якщо, як показує дослідження, практики охорони праці та техніки безпеки мають більший вплив на процес прийняття рішень споживачами, тоді туристична галузь має можливість спрямувати інтерес споживачів до інших практик. Кроки, які зараз роблять багато підприємств для інформування та просвітництва клієнтів про існуючі у них протоколи чистоти, можуть бути відтворені для заохочення стійких практик одночасно, наприклад, як бізнес може виключати використання пластику зі своєї діяльності або приймати спеціальні запобіжні заходи, щоб уникнути будь-якого негативного впливу на місцеві екосистеми.
Деякі країни вже користуються можливістю впровадити відповідальні практики у способи продажів та просування власних напрямків. Наприклад, Нова Зеландія створила проект Tiaki Promise, який закликає мандрівників до країни пообіцяти допомагати "дбати про землю, море та природу", а також "безпечно подорожувати". Роблячи це, вони перетворили акт відповідальної подорожі на щось, що підвищує достовірність подорожей для тих, хто відвідує країну.
Місцеві оператори, такі як Whale Watch Kaikoura, теж сприйняли цю ініціативу близько до серця. Компанія пропонує відповідальний досвід спостереження за китами (понад 100 000 пасажирів на рік) і направляє інвестиції в корінну громаду Маорі, яка є власником. Успіх місцевої економіки та захист дикої природи Кайкоури невід’ємно пов’язані, і тому екскурсії надають відвідувачам інформацію про збереження китів та ретельні кроки, які робить бізнес, щоб мінімізувати свій вплив на місцеву популяцію кашалотів.
Чим більше споживачів очікує побачити цей тип інформації, тим більше інших туристичних бізнесів будуть відчувати себе змушеним застосовувати відповідальну практику, яку вони також можуть просувати.
Джерело: https://www.weforum.org/

  • Мітки: