Комітет виборців України розцінює дії представників Офісу Президента як спробу тиску на Центральну виборчу комісію та втручання в її діяльність напередодні місцевих виборів. КВУ закликає представників влади зупинити тиск на ЦВК та відмовитися від дій, що підривають незалежність Комісії.
15 серпня голова ЦВК Олег Діденко повідомив, що особи, наближені до Офісу Президента, вимагали від Голови ЦВК та окремих членів Комісії звільнення за власним бажанням: «Можу підтвердити, що від людей, наближених до Офісу президента, мені надходила рекомендація щодо мого звільнення за власним бажанням та звільнення ще чотирьох членів Комісії. З натяками про можливі негативні наслідки у разі відмови».
КВУ вважає, що такі дії підривають незалежність ЦВК і є спробою політичного втручання в діяльність Центрвиборчокому. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону «Про Центральну виборчу комісію» Комісія є колегіальним державним органом, який здійснює свої повноваження самостійно, незалежно від інших органів державної влади, їх посадових та службових осіб. Згідно із ч. 5 ст. 3 втручання будь-яких органів, посадових і службових осіб у вирішення питань, що належать до повноважень Комісії, не допускається.
Дії представників Офісу Президента можуть мати ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ст. 344 Кримінального Кодексу України – «Втручання у діяльність державного діяча». Згідно з ст. 344 ККУ «незаконний вплив у будь-якій формі на Голову або члена Центральної виборчої комісії з метою перешкодити виконанню ними службових обов'язків або добитися прийняття незаконних рішень карається штрафом від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк від трьох до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років, або позбавленням волі на той самий строк». Відповідні факти мають розслідувати правоохоронні органи.
Комітет виборців України закликає представників влади утриматися від втручання в діяльність Центральної виборчої комісії та політичного тиску на членів Центрвиборчкому. Подібні факти підривають незалежність ЦВК, не сприяють довірі до результатів роботи Комісії та є прикладом використання адміністративного ресурсу напередодні місцевих виборів.