Упродовж жовтня-грудня 2018 року політична партія «Народний Фронт» офіційно витратила 64,9 млн. грн. Майже половину суми було спрямовано на оплату рекламних матеріалів. Про це йдеться в звіті партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за IV квартал 2018 року.
Із 64,9 млн. витрат 64,1 млн. були грошима, отриманими із Державного бюджету України. Таким чином партія заплатила за рекламу державними коштами.
Найбільше грошей було спрямовано на рекламу по телебаченні – 17 млн. Із цієї суми 9 млн. отримало ТОВ «Медіа Партнерство Баінг», 5 млн. – ТОВ «Глобал Медіа Груп», 1,8 млн. – ТОВ «Старлайт Бренд Контент». Кошти перераховані в якості оплати «за розміщення рекламних матеріалів на телебаченні». Платежі проведені в листопаді 2018 року. Експерти пов’язують діяльність вказаних компаній із телеканалами ICTV, СТБ, Новий Канал та ін.
Майже 12 млн. «Народний Фронт» витратив на розміщення зовнішньої реклами (білборди, сітілайти). Ймовірно, мова йде про оплату білбордів, розміщених у листопаді-грудні із зображенням одного з лідерів політичної сили. Значну кількість таких білбордів можна було візуально спостерігати в м. Києві.
На видавничу діяльність було спрямовано 1,4 млн., рекламу на радіо – 0,4 млн., у друкованих ЗМІ – 0,1 млн.
Крім політичної реклами партія витрачала гроші на виплату зарплат (13 млн.), оренду приміщень (7 млн.), сплату податків (7 млн.) та здійснення матеріальних витрат і оплату послуг (4 млн.).