Радикальна партія Олега Ляшка, «Опозиційний блок» та «Батьківщина» активно купують рекламу на телебаченні за державні кошти. Про це свідчать дані зі звітів політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за ІІ квартал.
Упродовж квітня-червня РПЛ загалом витратила 13,4 млн. грн. Із них половину суми, 6,5 млн., було спрямовано на оплату рекламних матеріалів. Зокрема, за 4,7 млн. партія оплатила рекламу на телебаченні: кошти перераховано ТОВ «Новини 24» (понад 1,3 млн.), ТОВ «Інформаційне агентство «112 Україна»» (1,7 млн.), ТОВ «Телеканал «Прямий»» (1,2 млн.).
«Опозиційний блок» витратив 15,7 млн., із яких 4,2 млн. – на рекламу. Із них 3,2 млн. спрямовано на рекламу по ТБ: найбільше, понад 2,5 млн., «Опозиційний блок» перерахував ТОВ "ІНТЕР реклама центр" за розміщення матеріалів в телеефірі. Платежі здійснено в квітні та травні.
Рекламні матеріали були куплені партіями за кошти, отримані із Державного бюджету України.
ВО «Батьківщина» загально витратила 31,9 млн., із яких 24,8 млн. – на рекламу. Більшість витрат було проведено за власні кошти партії. Однак частину реклами по ТБ партія оплатила за рахунок коштів державного фінансування. Так, в якості оплати за виступ 1 млн. державних коштів було перераховано ПрАТ "Телеканал "ІНТЕР", 1,2 млн. – ТОВ "СТАРЛАЙТ БРЕНД КОНТЕНТ", 1,4 млн. – ТОВ "ГЛОБАЛ МЕДІА ГРУП".
Також, хоч і в менших масштабах, оплачувала рекламу на ТБ за кошти платників податків «Самопоміч». Партія витратила на це 0,6 млн. грн.
Інформація в рамках проекту «Дослівно».