Парламентські політичні партії витратили більшість коштів, отриманих із Державного бюджету України, на оплату рекламних матеріалів. Про це йдеться в дослідженні КВУ: «Річниця державного фінансування: на що партії витратили півмільярда гривень», яке було виконано в рамках проекту «Дослівно».
За рік державного фінансування (із вересня 2016 р. по вересень 2017 р.) партії сукупно витратили майже півмільярда гривень – 436 млн., із яких 407 млн. склали кошти держбюджету. Найбільше коштів, 128 млн., партії витратили на рекламу в ЗМІ (ТБ, радіо, друковані ЗМІ, білборди).
На рекламу було витрачено більше коштів, аніж на заробітну плату та оренду приміщень разом взяті. На зарплати партії витратили 57 млн. (13%), на оренду приміщень – 46 млн. (11%). На матеріальні витрати і оплату послуг (закупівля канцтоварів і т.д.) було спрямовано 66 млн. або 15%.
На утримання місцевих організацій партії витратили лише 16% коштів – 68 млн.
Найбільший відсоток коштів на рекламу витратили Радикальна партія Олега Ляшка, «Самопоміч», «Опозиційний блок» та «Народний Фронт». РПЛ витратила на рекламу 41% коштів (19 із загалом 47 млн.), «Самопоміч» – 38% (39 із 104 млн.), ОБ – 33% (5 із 15 млн.), НФ – 30% (33 із 109 млн.). У БПП «Солідарність» частка витрат на рекламу складає 21%, "Батьківщина" - 0,2%.
«Чотири політичні сили витрачають державні кошти не на партійний розвиток, а на самопіар. Замість того, щоб розбудовувати місцеві осередки, проводити навчання партійців та працювати із виборцями, ці політичні сили скуповують рекламу, фактично викидаючи кошти платників податків на вітер. КВУ розробив зміни до законодавства, які забороняють партіям розміщувати рекламу за бюджетні кошти», - зазначив голова КВУ Олексій Кошель.
Інформація за даними аналізу фінансових звітів політичних партій за ІІІ, ІV квартали 2016 р., а також І,ІІ,ІІІ кварталів 2017 р.